Over FOJ

Allereerst van harte welkom bij FOJ.
Het geloof betekend veel voor ons. Wij zijn Heer Jezus ontzettend dankbaar voor wat Hij voor ons aan het kruis heeft gedaan en wij zouden dit het liefst met iedereen willen delen!

Wij weten als geen ander hoe lastig het is om een gesprek te starten over het geloof. Hierdoor hebben we een tijdje nagedacht hoe we wat makkelijker een ingang zouden kunnen vinden om alsnog een gesprek te kunnen voeren. Zodoende zijn we op het volgende plan gekomen.

Het starten van een eigen kledinglabel met duurzame en kwalitatieve kledingstukken. Deze kledingstukken zullen wij voornamelijk voorzien met opdrukken van teksten uit de Bijbel. De ontwerpen hebben een moderne en hippe uitstraling en velen zullen niet eens merken dat het gaat om teksten uit de Bijbel of dat het überhaupt iets met het geloof te maken heeft. Wanneer iemand dan bijvoorbeeld vraagt wat er op je kledingstuk staat en wat het betekend of wanneer je een complimentje ontvangt omdat ze het kledingstuk mooi vinden, dan heb je daar gelijk de opening tot een conversatie.

Op deze manier kunnen we allemaal een kleine bijdrage leveren om het geloof wat extra onder de aandacht te brengen. Het is namelijk onze taak om het evangelie te verkondigen aan alle mensen. Heb geen vooroordeel, want je weet immers nooit van te voren wat voor moois er uit het zaadje gaat groeien die jij bij een ander hebt geplant.

Schaam je niet voor het evangelie en vertel aan een ieder wat Heer Jezus voor jou betekend en wat Heer Jezus voor hem of haar kan betekenen, want iedereen heeft Heer Jezus nodig.

Wij willen graag dat iedereen gered wordt en niet verloren gaat, maar juist het eeuwig leven kan ontvangen door het geloof in Heer Jezus, want Heer Jezus is de weg, de waarheid en het leven, niemand kan bij de Vader komen zonder Heer Jezus!

Voor ons staat de verkoop van kleding niet centraal, want wij zien het alleen als hulpmiddel. Begrijp ons niet verkeerd, want wij waarderen het natuurlijk enorm wanneer je bij ons de kleding zou bestellen. Op deze manier kunnen we allemaal een kleine bijdrage leveren om het geloof wat extra onder de aandacht te brengen en dat is waarvoor de kleding van FOJ voornamelijk is bedoeld.

God bless you 🙏